Tack

Nikon D3000, AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G
Tack så mycket för alla besök idag, dock saknar jag kommentarer..? Men det är ju iaf inte hela världen, så nu skiter vi i det! :) Har precis tagit en kall (mest för att försöka få myggbetten att sluta klia..) och skön dusch, och ska nu packa klart det sista. Hitills har; Klänningar, tunikor, tröjor, linnen, shorts, koftor, tights, underkläder, smycken och  smink packats. Men ändå är det mycket kvar! ;o Och just det, ska ringa Johanna också.. stressigt liv man lever! Fast jag får skylla mig själv som sov bort halva dagen och sedan låg och slappade framför tv'n resten. ;) Nejmen nu måste jag verkligen fixa klart allt, ska lägga mig i någorlunda tid, puss på er!♥

Kommentarer
Postat av: elsa

va fin bild! :DD

2011-06-14 @ 09:10:26
Postat av: MELI / boho inspired

sv: Tack så hemskt mycket :D

2011-06-14 @ 16:30:30
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0