Gothia Towers

Nu är det bestämt, jag och min kära familj ska till Göteborg i sommar! :D Först ska vi hälsa på släkt och vänner, sen bor vi tre nätter på ett hotell, närmare bestämt Gothia Towers. Ett jättehögt hotell, lyxigt och dant. Och det ligger till och med mittemot Liseberg, dit vi ska gå andra dagen. :) Sista dagen i Göteborg har jag och mamma bestämt att vi först ska hälsa på en släkting, sen ska vi shoppa! Jag ska ta med mig kameran, absolut, och gissa om ni kommer få mycket bilder... På allt man kan hitta i Göteborg, blommor, moln, träd.. Och såklart på hotellrummet, mig själv osv. :) [tidsinställt inlägg!]

Kommentarer
Postat av: Batmansofie

Jag bode på på Gothia Towers när vi var i Gbg, så jävla awesome hotell. Dom hade "mexikansk buffé" som var så jävla god, och man kunde "köpa" filmer på TV'n i hotellrummen. Jättegod frukost, jättefin utsikt från baren typ högst upp som var så sjukt mysig. Bästa hotellet jag varit på, faktist. :D När ska ni dit?

2011-06-13 @ 13:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0