Förlåt förlåt

Åh, vad taskig jag känner mig.. har inte bloggat på hela dagen men har haft annat att tänka på! ;o Först skulle jag ta bussen till Johanna, men SÅKLART går den inte sommartid så jag fick ringa pappa. Asså hur dumt som helst att dom inte skriver det på hemsidan så att alla vet att det inte går bussar den tiden från 13/6. Iallafall, sen var jag hos Johanna några timmar och vi typ bakade, facebookade och sånt. Sen drog vi till stallet och red barbacka! :) Efter det, direkt iväg till stugan och nu sitter jag inlindad i en filt och ser på TV. Bra dag kan man säga! :D
Och imorgon blir det häng med Hanna och Frida, har saknat dom så otroligt mycket, älskar er tjejer! Ni är verkligen bäst, och finns alltid där för mig. Puss på er!♥
Men nu måste jag dra, ha det bäst och vi hörs imorgon. :)

Kommentarer
Postat av: Frida<3

hejjj

see you soon.

men hanna är inte här hon var på match igår och nu sommarjobbar hon hoss pappa.....

//Fb

pözz

2011-06-15 @ 12:00:23
URL: http://www.fridabrunnstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0