Femtonde juni

Haha sjuuukbild.se

Kom hem från Frida för någon timme sedan, men ska dit igen ikväll. :) Är så himla glad att jag har dig Frida, du är så himla snäll och bara bäst!♥ Synd att Hanna inte var där, men hon kommer om några dagar så jag får väl glädja mig med det! 20 grader i Fridas pool oxå, lyxigt värre. Det blir nog mycket häng där i sommar, SKA BLI SÅ HIMLA KUL.Men nu ska jag snart äta, sen drar jag till Frida, vi ska typ fånga småspigg (fett roligt) så vi hööörs! Btw, jag kommer lägga upp några bilder från idag senare, det blir nog ett tidsinställt! Så glöm inte att kika in sen då. ;)

Kommentarer
Postat av: MELI

sv: Tack så hemskt mycket! :D

2011-06-15 @ 21:14:15
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0