Dagens planer

Nikon D3000, AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G
Sista dagen i skolan idag (innan skolavslutningen), vi ska ha en slags "skolkonsert" och sedan ska vi ha typ 7-kamp eller något sådant. :) Det ska askul! Men fyfan vad jag kommer sakna Yagmur när hon flyttar efter lovet.. :( Iallafall, efter 7-kampen ska vi se när lärarna spelar brännboll mot 9orna, gud vad vi ska heja! Efter det drar jag hem till Mickis och vi ska steeka en sista gång innan skolavslutningen.. Jag ska ju ha en vit klänning och då vill man ju ha riktigt bruna ben? Vi ska typ bara ligga på hennes studsmatta, slappa och sola. Myyyys! ♥ Men nu måste jag fixa mig, vi börjar nio. Puss&kram! :)

Kommentarer
Postat av: bea :D

va?!?!?! ska yagmur flytta?! ;/ <3

2011-06-09 @ 15:49:52
URL: http://jeppis.blogg.se/
Postat av: Tess

Gud vad kul det lät, lycka till! ;)

2011-06-09 @ 17:21:06
URL: http://twobodiiesonesoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0